שרימפס

שרימפס

אתם יכולים לבקש שרימפס ואתם יכולים לבחור בשם העברי ולבקש חסילונים, אך בכול אופן תקבלו את אותו מעדן – את אותו "פרי ים" שמציע מגוון נרחב של מנות מענגות.

בריאות ושרימפס?

קיימים מגוון סוגי שרימפסים. ישנו שרימפס קריסטל שבארץ מאוד מוערך וישנו שרימפס אדום, שרימפס לבן וכדומה, אך תמיד חשוב לוודא טריות, ולו באמצעות אבחון הצבע. השרימפס עשיר בחלבון, סידן ושומן, ומצד שני הוא דל בפחמימות. אי לכך השרימפס נחשב כמאכל בריא, ואף כזה שמונע אלצהיימר (לשם כך יש לאכול מנת שרימפסים פעם בשבוע), וזאת כי חומצת השומן הבלתי רוויה מגנה על תאי המוח. מה לגבי הערך התזונתי? ובכן רמת החלבון הינה 18, רמת הכולסטרול הינה 165 וב100 גרם נמצא כ80 קלוריות. 

הצעות הגשה

יש מגוון נהדר של מנות שמבוססות על שרימפס, כאשר לצד מנות שבהן מבשלים את השרימפס, גם קיימות מנות בהן השרימפס מטוגן (מאפיין את צפון אמריקה) ואף מיובש ומשמש כתיבול (מאפיין את המטבח האסייתי), כאשר באופן כללי מנעד המנות מאוד עשיר. כך למשל ניתן לאכול שרימפס מוקפץ עם שום ועשבי תיבול, דים סאם ממולא בשרימפס, סלט שרימפס תאילנדי, שרימפס על המנגל, שרימפס בסלט מרענן של ירוקים וכדומה, ופה נציין שההתעסקות לרוב פשוטה ואילו התוצאות מופלאות. לאחר שהבנו איזה עושר של מנות ניתן להכין משרימפס, נציין שמומלץ להגיש לידו כוס יין לבן יבש, כגון שרונה, ריזלינג, או בורגונדי.

Call Now Button גלילה למעלה