fbpx

ממרח פסטו בזיליקום

ממרח פסטו בזיליקום

ממרח הפסטו זכה למעמד של כבוד. הוא מגיע אלינו מהמטבח האיטלקי והוא עשוי מריחן, שמן זית, שום וצנוברים, כאשר יש ששמים בפנים גם גבינת פקורינו או לחלופין גבינת פרמזן. אם נחפור בהיסטוריה של הממרח, נמצא שעוד בתקופת הרומאים הוא היה מוכר, ועם השנים הוא זכה למגוון פרשנויות. כך למשל הפסטו של סיציליה מאופיין בתוספת של עגבניות יבשות וזה של פרובאנס מאופיין רק בשלושה חומרי גלם: ריחן, שמן זית ושום. כמו כן, יש מי שמחליפים את הריחן בכוסברה ואת הצנוברים בקשיו.

מכתש ועלי

מי שמחפש תוצאה יותר מעודנת, מוזמן להוסיף לממרח מעט שמנת מתוקה, ומי שמחפש את טעמו המסורתי של הפסטו, הרי שעליו לחפש אחר ממרח פסטו שעשוי לא ע"י מעבד מזון, אלא ע"י מכתש ועלי – הסוד שעומד מאחורי המרקם הייחודי. כמו כן, מביני עניין אינם מעגלים פינות בנושא, ואף השם המקצועי מעניק חיזוק נוסף – המשמעות של המילה "פסטו" היא "כתוש".

טיפים קולינאריים

רכשתם ממרח פסטו איכותי? מצוין, עתה ניתן לשקול לשלב אותו בתוך שבלולי בצק, להכין עמו פסטה עם סלמון, מיונז פסטו, טחינה משודרגת, סלט שמשלב בין ירקות טריים לקלויים, רוטב עגבניות, ממרח שעועית לבנה וכדומה. כל היופי שממרח זה בעל הצבע העוצמתי משתלב נהדר עם מגוון תבשילים, ממרחים ומאפים, כך שבאופן פשוט ומהיר ניתן לשדרג באמצעותו אינספור מנות. 

Call Now Button גלילה למעלה