fbpx

ממרח עגבניות מיובשות

מכירים כיצד באוכל תוספות קטנות מקפיצות מגוון מנות? ובכן ממש כפי שתוספת של מלח מבליטה טעמים, כך תוספת של ממרח עגבניות מיובשות הופכת שלל מנות להרבה יותר מיוחדות ומענגות. ממרח זה שתמיד מעורר תיאבון מתאים עבור מגוון נרחב של מאכלים וצורות הגשה. הוא אידאלי כתוספת לתבשילים, כחטיף מהיר על קרקר וכמובן כממרח בסיס עבור כריכים מושקעים.

סוד הקסם

אז מהו סוד הקסם של אותו ממרח בעל צבע ארגמן וטעם שנע בין חמצמץ למתקתק שלא ניתן להתעלם ממנו? ובכן בין היתר מדובר בחומרי גלם מובחרים, בשמן זית איכותי שמוסיף תיבול משלו ובמגוון תיבולים צדדיים שמעניקים לכל ממרח את טעמו הייחודי. כך למשל יש ממרחי עגבניות שמכילים פלפל שחור, קליפת לימון, עלי זעתר, שיני שום וכדומה.

מה ליד?

די להציג לאנשים כריך שכולל ממרח עגבניות מיובשות בכדי שהם מראש ייקבעו שמדובר בכריך שווה, ואכן יש משהו מפתה בשילוב של הצבע המושך, הטעם המרוכז והמרקם הגס משחתי שעובד פשוט נהדר, במיוחד עם שלל גבינות, עלים ירוקים ולחמים כפריים. מכאן שאם רוצים להפוך בן רגע מנה פשוטה למנה מתוחכמת ומרשימה, הרי שרק צריך להוסיף למשוואה את ממרח העגבניות. אלו עוד מאכלים עשויים להשתדרג פלאים באמצעות הממרח? ובכן בין היתר ממרח עגבניות יבשות מתאים ללוות רצועות עוף עסיסיות, נקניקים, רטבים שמיועדים לפיצות ביתיות, קציצות וכמובן פסטה ודגים. מסקנה? תמיד טוב שיש בבית צנצנת קטנה ואדומה.

Call Now Button גלילה למעלה