fbpx

מיני בורגר אמריקאי

המבורגר הוא ללא ספק סיפור אהבה של רבים, כך שאנשים יכולים להגיע למסעדת בשרים מושחתת ולחפש אחר הקטגוריה של ההמבורגרים, וזאת כי יש משהו מושלם בשילוב של חסה עגבנייה, לחמנייה רכה וקציצת בשר עסיסית שעשויה מבשר איכותי ושמטופלת בצורה נכונה, ועל כן עם כל הכבוד לאנטרקוט ולסינטה, ההמבורגר ללא ספק המלך בממלכה, ופה נדון אודות סוג מאוד איכותי – מיני בורגר אמריקאי, אם בכדי שיהיה מקום לתוספת, ואם בכדי להפוך את המנה למיוחדת ומעודנת.

מה בפנים

מהו מיני בורגר אמריקאי? ובכן לבורגר אמריקאי ניתן למצוא מגוון פרשנויות, אך באופן כללי מדובר בהמבורגר שעשוי ממגוון בשרים איכותיים. כך למשל מיני בורגר אמריקאי עשוי להכיל את התערובת הבאה: שומן בקר, כבד אווז וכמובן בשר סינטה, כאשר לכל זאת מתווספת חגיגה של רטבים, קרי רוטב ברביקיו ומיונז, ואם חשבתם שבכך נסגר הסיפור, טעות בפניכם כי גם לגבינה יש מקום של כבוד – במיוחד לגבינת צ'דר.

מה ליד

לאחר שבוחרים מיני בורגר אמריקאי איכותי, אין לוותר על התוספות שסוגרות את המנה: צ'יפס איכותי, לחמנייה טרייה (עם סומסום כמובן), בצל סגול, עגבנייה, מלפפון חמוץ, חסה ורטבים רצויים. כמו כן, רגע לפני שמדמיינים את הביס המושלם, נעצור לציין שיש קסם וערך רב בבחירה של מיני בורגר, במיוחד אם מבקשים לארגן אירוע קוקטייל, להשאיר מקום לקינוח, או כשפשוט מבקשים לשדרג את המנה. בתיאבון!

Call Now Button גלילה למעלה