fbpx

מגשי אירוח

מגשי אירוח גבינות

הרבה פעמים אנשים מבקשים לארח אך לא רוצים לעמוד זמן רב במטבח, הרבה פעמים אנשים מבקשים להרשים את האורחים, הרבה פעמים אנשים מבקשים למצוא מקום אחד איכותי ובו לרכוש חלק ניכר מהתפריט והרבה פעמים אנשים שמחים לדעת שהם יכולים ללא מאמץ גדול לעצב שולחן אירוח חגיגי, מזמין, מרשים, יוקרתי ושמציף זיכרונות ונופים משלל מקומות בעולם. מכאן שאם גם אתם עומדים לפני אירוע ביתי ומבקשים להבטיח שולחן ערוך כיד המלך, גם אתם מוזמנים להכיר את מגשי האירוח שלנו.

מגשי גבינות

במעדניה מגוון עשיר של גבינות, נקניקים ופירות ים, כך שבין היתר אתם מוזמנים להרכיב פלטות אירוח באופן אישי ובהתאם לתקציב הרצוי. מגשי אירוח הוד השרון מציעים לבחור מתוך 200 סוגים מובחרים של גבינות, כאלו שמיובאות מהיצרנים המובילים בעולם. מכאן שמגש הגבינות יכול להכיל גבינות מצרפת לצד גבינות מהולנד וגבינות משוויץ לצד גבינות מאיטליה, כאשר תמיד מוטב לשלב את פירות העונה, קרקרים שווים ויין מתאים.

מגשי קונספט

מארגנים אירוע קונספט בהתאם למדינה בעולם? תשקלו לשלב אוכל גורמה מאותו היעד. כך למשל ניתן לארגן מגשי גבינות שמגיעות רק מהולנד. מחפשים עוד נושא למגשי קונספט? תשקלו להגיש לאורחים שילובים של נקניקים איכותיים (ללא חומרים משמרים ושעשויים מ100% בשר איכותי) לצד יינות מתאימים (לבנים ואדומים). נשמע מסובך? ובכן המעדנייה לא רק מציעה איכות ברמה מאוד גבוהה והיצע מפואר מכל העולם, אלא גם ייעוץ מקצועי, כך שאתם מוזמנים להגיע עם הקונספט והתקציב שנכונים עבורכם ולקבל מגשי אירוח שמותאמים במדויק לחזון ולרעיון.

מגשי אירוח נקניקים

איכות ללא תחרות

ידוע שנקניקים וגבינות ניתן לרכוש בכול סופר ומעדניה, אך כאן תמצאו איכות והיצע ללא תחרות וכאן תמצאו אלמנטים משלימים שמהדקים את החוויה, לצד ידע מעמיק שתוכלו להעביר הלאה לאורחים. שנסכם? במעדניה תזכו להרכיב פלטת נקניקים, פלטת גבינות ופלטה של דגים מעושנים, ולהשלים את החוויה עם שלל מוצרי איכות, קרי יין רוזה ופירות ים טריים.

האירוח מעיני הלקוח

מבקשים לראות את התמונה מעיני האורח? ובכן האורח מגיע לאירוע ומגלה שעל השולחן מונחים מגשי נקניקים וגבינות איכותיים, כאלו שטרם יצא לו לטעום. אט אט הוא מגלה שמגשי האירוח מכילים סלמי סרבלד, ברזאולה, פרושוטו, רוסטביף, סלמי מילאנו ועוד נקניקי איכות, כך שהוא כבר שמח שאכן הגיע לאירוע ושלא אכל יותר מדי לפני כן.

רמה גבוהה                

שנסכם? לא צריך להגיע למגוון מעדניות, לא צריך להתעסק עם עיצוב הנקניקים והגבינות, לא צריך להתעסק עם השילובים המתאימים ואף לא צריך לעמול רבות במטבח. מכאן שאם מבקשים להרשים בקלות, אתם רק צרכים לקפוץ למעדניה, להחליט האם מבקשים לשלב בין מגשי גבינות לנקניקים (או להוסיף מגשים של דגים מלוחים) ופשוט ליהנות מרמה מאוד גבוהה לצד יחס אדיב וייעוץ מקצועי.

Call Now Button גלילה למעלה