fbpx

קרפצ'יו סינטה עגל

נתח הסינטה נלקח ממותן העגל שמשתייך לחלק האחורי. מדובר בנתח מאוד איכותי שנחשב עסיסי במיוחד, ולו כי הוא עטוף בשכבת שומן. כמו כן, מדובר בנתח יחסית רזה, במיוחד אם משווים אותו לשאר נתחי העגל. מכאן שיש שלל מתכונים שמשויכים לנתח זה, כאשר חלקם מתייחסים לצלייה וסטייקים ורבים מהם מיוחסים להכנת נתחים דקים וכמובן לקרפצ'יו, ופה נדון באחת מהמנות היותר מופלאות שקיימות – קרפצ'יו סינטה עגל.

חומרי הגלם שעושים את ההבדל

מנת קרפצ'יו הינה מנה פשוטה מאוד ובעלת מראה מרהיב ביותר, כאשר הטעם עשוי להיות מדהים, כמובן אם משתמשים בחומרי גלם איכותיים ומשלבים מעט יצירתיות, אם כי גם שמירה עם קווי יסוד ברורים מולידה מנה משגעת. שנרחיב? ובכן מבחינת חומרי גלם כמובן ששימוש בסינטה עגל משדרג פלאים את המנה, וזאת כי מדובר בחלק עסיסי ורך ביותר שאינו מצריך יותר מדי.

רעיון למתכון

פורסים את הנתח דק דק, מורחים על הכול שמן זית (מזן משובח), בוזקים מעט מלח ים אטלנטי לצד פלפל שחור גרוס טרי ומעל מפזרים בנדיבות עלי רוקט וכמובן גבינת פרמזן איטלקית. עתה נציין שלפני ההגשה סוחטים מיץ לימון טרי. מבקשים לשדרג מעט את המנה? גרדו מעל מעט קליפה של פרי הדר. מה ליד? כוס יין כמובן. מהי התוצאה? מופלאה – חייבים לנסות בארוחה הבאה שבה מבקשים להרשים מבלי להשקיע יותר מדי!

Call Now Button גלילה למעלה