fbpx

עגל סטייק מינוט

רבים מכירים את המונח אסאדו, רבים מכירים את המונח סטייק ורבים מכירים את המונח מינוט, אך לא תמיד ברור למה מתכוונים כאשר מחברים בין שלושת המונחים, ועל כן נעצור לעשות סדר, נעצור להבין בדיוק מהו אסאדו עגל סטייק מינוט. אם נתחיל מהבסיס, נציין שאסאדו הנו מונח שבעיקרון מתייחס לשיטת צליית הבשר ישירות על הגריל. עם זאת, המונח אסאדו גם מתייחס לנתח הבשר, וכיוון שבמקרה זה האופציה השנייה יותר רלוונטית, נרחיב שמדובר בצלעות בקר שמגיעות בצורת חיתוך רוחבית. כמו כן, למרות שבדרך כלל לוקח כשעתיים להכין נתח אסאדו משובח, בשיטת מינוט התהליך הרבה יותר קצר, וזאת הודות לעובי הפרוסה שנחשבת מאוד דקה.

הסוד שמאחורי ההצלחה

אז כיצד מכינים אסאדו עגל סטייק מינוט? פשוט ממליחים ומפלפלים קלות ומניחים כדקה על הגריל (או עדיף על המחבת הביתית/פלאנצ'ה), כך שתוך דקה המנה מוכנה. פה נציין שלמרות שבדרך כלל על מנת ליהנות משיטת העשייה מינוט נהוג לבחור בסטייק דק, גם אסאדו עובד נהדר, ולו כי בשר העגל ידוע ברכות עסיסית והסוד הוא שהחתיכה תכיל מספיק שומן.

דקה והמנה מוכנה

 אז אם אתם אוהבים אסאדו עגל ומחבבים את שיטת ההכנה מינוט, טוב לדעת שניתן לחבר בין שני ההיבטים. רק תכינו ליד בירה קרה, סלט מרענן והארוחה מוכנה. הסוד הוא כמובן לרכוש נתח איכותי ולהקפיד על הזמנים – חצי דקה כל צד. עניתם על שתי הדרישות? אין מקום לאכזבות!

Call Now Button גלילה למעלה