fbpx

איך להכין בייקון בתנור?

זמן הכנה: חצי שעה

זמן בישול: שעתיים ורבע

סך הכל: שעתיים וחצי

מתכון להכנת בייקון בתנור

אין ספק שבייקון נועד להיות קריספי וחמים, אך לא תמיד מתחשק לעמוד ליד המחבת ולהיות הבייביסיטר שלו, ועל כן אתם מוזמנים להבין אחת ולתמיד כיצד בייקון הופך להיות קראנצ'י ע"י שימוש בתנור. נפתח לכם התיאבון? זוהי בהחלט הייתה המטרה, להלן מתכון לבייקון בתנור!

מתכון 1 - פשוט רצועות

כל שצריך לעשות זה להביא את התנור ל 180 מעלות ולחתוך רצועות בייקון איכותיות. בזמן שהתנור מגיע לטמפרטורה הרצויה לוקחים תבנית, מניחים עליה נייר אפייה (הגיע הזמן להפנים שנייר כסף אינו בריא) ולפזר את רצועות הבייקון כך שלא יווצרו שטחי חפיפה. לאחר שסידרתם והתנור הגיע ל180 מעלות, פשוט מכניסים ומחכים בערך כרבע שעה, כאשר רצוי לבדוק אם צריך עוד 5 דקות עד לקבלת הצבע הרצוי. זהו? כמעט! לפני המעבר לצלחת רצוי להספיג את החתיכות ע"י נייר סופג.

מתכון 2 - "כריך תפו"א בתנור

עתה נשדרג מעט עם תפוחי אדמה מדהימים. כל שצריך לעשות זה לבחור 4 תפוחי אדמה בעלי קליפה אדומה, להכין בצד 4 רצועות בייקון (ניתן להיעזר במגוון סוגי נקניקים), 2 שיני שום, מלח גס ופלפל גרוס.

מה עושים? שוטפים היטב את תפוחי האדמה, חותכים כל תפוח אדמה לאורך ומנגבים קלות בנייר מגבת. חצי אחד טובלים במלח וחצי שני בשום כתוש. באמצע שמים חתיכת בייקון ואת כל ה"כריך הזה" מכניסים לתנור – 180 מעלות למשך 45 דקות. בתיאבון!

Call Now Button גלילה למעלה